ארומתרפיה- מרפא וקוסמטיקה טבעית

כשהבנתי שכמעט כל מוצרי הטיפוח שמתיימרים להיות טבעיים מלאים למעשה בחמרים כימיים, ורק מתהדרים בכותרות של צמחים, החלתי אט אט להיגמל מביקורי הקבועים בסופר פארם. כדי לטפל בעורי, רקחתי לעצמי שמנים, קרמים ומסיכות, ומהר מאוד נוכחתי בהבדל. מרקם העור השתפר,הוא נעשה בריא וחיוני יותר, וצבעו אחיד יותר. כמובן שלא יכולתי להמשיך ולקפח את חברי ומטופלי, וכך נסללה הדרך לרקיחת מוצרי קוסמטיקה טבעית. כל המוצרים מיוצרים מחמרים טבעיים בלבד- שמנים אתרים טהורים ושמנים צמחיים. ללא כימיקלים, פטרוכימיקלים, חמרים משמרים, תוצרי נפט ודומיהם. בזכות היעדרם של פערי תיווך, מתאפשר לי לייצר מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, ועדיין לשמור על מחירים הגיוניים. 

את מוצרי הטיפוח והמרפא שאני רוקחת תמצאו בחנות המקוונת.


ארומתרפיה היא למעשה שימוש בריח לריפוי. בארומתרפיה משתמשים בשמנים אתריים, שהם שמנים נדיפים המופקים מעלים, פרחים ועצים. 

לשמנים האתריים יש חדירות גבוהה והם נכנסים דרך העור למחזור הדם, ובכך מסייעים לריפוי עמוק ולא רק חיצוני. הם משפיעים על מצב הרוח, מטפלים במצבים רגשיים ופיסיים.
השימוש בארומתרפיה נרחב וכולל טיפול בבעיות עוריות, כאבים שונים, חוסר איזון הורמונלי, נשירת שיער, שפעת והצטננות, מחלות ילדים, אסטמה ועוד. הטיפול מתבצע באמצעות רקיחת שמן המותאם אישית למטופל, ואותו מורח המטופל לפי ההתוויה. בו זמנית ניתנת התייחסות לרבדים אחרים כמו שינויים תזונתיים, עבודה רגשית, ועוד.
 

השימוש בשמנים אתריים נעשה על ידי ארומתרפיסטים מוסמכים בלבד, או לפי הנחיית ארומתרפיסט. ישנם שמנים שמסוכנים לשימוש לאנשים הסובלים מבעיות מסויימות (ל"ד גבוה, נטילת תרופות מסויימות), לנשים הרות ומיניקות ולילדים. גם המלצת רופא אינה מתאימה (כיוון שהוא אינו ארומתרפיסט). 

הרחבת הדעת בנושא

קוקו סאבזי- פשטידת ירק
פשטידה- חביתה טעימה המגיעה מהמטבח הפרסי ורובה ככולה עשויה מעלים ירוקים. מומלץ!
כאשר אדם נמצא בבריאות טובה, הוא פשוט נראה טוב. אלה חוקי הביולוגיה. רוב הנטורופתיות שאני מכירה נראות צעירות לפחות בעשור מגילן האמיתי. העור שלהן נראה בריא וקורן, השיער שלהן חיוני ומבריק. אז מהם עשר סודות היופי של הנטורופתיה?
שילובי פירות
סלט פירות, זה בריא? האם יש פירות שלא הולכים יחד? ומה עם שילובים קלאסיים כמו תות בננה או אבטיח ומלון?